imagine exemplu

Ierarhie articole

WE CODE OUR FUTURE

 

WE CODE OUR FUTURE


 

Știm cât de importantă este pentru generația Z cu tehnologia. Folosesc tehnologia pentru consum sau pentru producție? Pentru a pregăti generațiile viitoare pentru viitor, trebuie să creștem indivizi care pot produce, gândi și rezolva probleme de astăzi, ținând cont de condițiile viitorului. Din acest motiv, abilitățile de codare sunt predate în toată lumea de la o vârstă fragedă. Programul Scratch în special atrage atenția elevilor, aceștia scriu cod pentru a-și exprima emoțiile.


OBIECTIVE

Principalele noastre obiective sunt:

  • Integrarea activităților noastre de codificare în curriculum, luând în considerare rezultatele cursului.
  • Stimularea elevilor să-și exprime sentimentele prin codificare în funcție de subiect/temă.
  • Dezvoltarea competențelor cheie ale școlilor precum antreprenoriatul, creativitatea, colaborarea și lucrul în echipă.
  • Pregătirea studenților noștri pentru profesiile pe care le vor întâlni în viitor.


PROCEDURĂ DE LUCRU

  • Organizarea de întâlniri cu membrii proiectului.
  • Planificarea proiectului cu profesorii participanți,determinarea subiectelor.
  • Explicarea procesului de scriere a programului/explicarea logicii programului/predarea conceptelor precum variabilă și buclă. (Code.org etc. poate fi folosit.)
  • Analiza scenariilor realizate cu programul Scratch pe https://scratch.mit.edu/ 
  • Introducerea programul Scratch elevilor/informații generale despre blocurile de cod din interfață.
  • Publicarea activităților făcute de elevi pe site-ul școlii.


 
REZULTATE PRECONIZATE
  • Creșterea abilităților de rezolvare a problemelor și de gândire logică a studenților.
  • Publicarea activităților făcute de elevi pe site-ul școlii.
  • Dezvoltarea abilităților digitale și de rezolvare a problemelor cu ajutorul gândirii computaționale.

 

Evaluări

Evaluarea este disponibilă doar membrilor.

Te rog conectează-te sau înregistrează-te pentru a vota.

Nu au fost postate evaluări.
Pagină generată în 0.07 secunde
11,840,441 vizite unice