Navigare

Evenimente

<< Iulie 2022 >>
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

No events.

Ultimele albume

Ultimele clipuri

Clipuri aleatorii

Ultimele Stiri

Status vaccinare

Procentul angajaților vaccinați la 01.11.2021 este de 66%

Google Translate


©

Articole

Populare
· Rezultate - MMV 2013 28479
· Rezultatele concursu... 28010
· Rezultate Lumina Mat... 27506
· Rezultate -Comunicar... 23245
· Aripi de lumină - nr.14 19742
Info
· Articole: 56
· Citiri: 706609

Ultimele descărcări

Ierarhie articole

Proiectele clasei a II-a: CULTURE TRAIN &#536;I COLOR WORLD OF MATHEMATICS

Proiectele clasei a II-a...

CULTURE TRAIN ȘI COLOR WORLD OF MATHEMATICS

 

 

În anul școlar 2021-2022, elevii clasei a II-a D ai Școlii Gimnaziale „George Tutoveanu” Bârlad, au participat activ la două proiecte eTwinning: „Culture train” și „COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”.

 

„Culture train” este un proiect ce vizează cultura fiecărei țări participante. Trenul nostru cultural are 5 vagoane diferite: vagonul cu capitale și steaguri, vagonul cu limbă, vagonul cu muzică, vagonul pentru festivaluri și vagonul cu mâncăruri tradiționale. În fiecare lună, vom călători într-un vagon diferit și vom împărtăși cultura noastră.

           

Parteneri:

  • FATMA ÇELİK UZUNALAN / TURCIA
  • AYȘE ERGİN BURUCU / TURCIA
  • ANCA-IRINA MOCANU / ROMANIA
  • ANNA WASILEK / POLONIA
  • BEYHAN AĞGEZ / TURCIA
  • DOLORS JUNCA / SPANIA
  • GIULIA GRASSELLI / ITALIA
  • GÜLEN KORKMAZ / TURCIA
  • HELENA MARTINS / PORTUGALIA
  • JASNA MOSCARDA / CROAȚ IA
  • MERVE ARSLAN / TURCIA
  • MERVE MERCAN YILDIRIM / TURCIA
  • MINKA MINCHEVA / BULGARIA
  • NATALIIA ZVARUN / UCRAINA
  • TUĞÇE GEREN / TURCIA
  • ÖZNUR KIRARSLAN / TURCIA
  • ȘEFİKA KURDUÖZOĞLU / TURCIA

            Obiectivele proiectului:

  • să-și împărtășească cultura între ei;
  • să comunice în moduri amuzante;
  • să folosească limba engleza și să-și exerseze abilitățile lingvistice;
  • să folosească diferite instrumente Web 2.0 și, astfel, să-și îmbunătățească abilitățile TIC.

Procedură de lucru:

  • OCTOMBRIE/Vagon Capitale & Steaguri: informează partenerii despre capitalele țărilor, orașele principale și steaguri.
  • NOIEMBRIE/ Vagonul de limbă: își împărtășesc și se învață unele cuvinte, fraze din limba maternă.
  • DECEMBRIE/Vagonul muzical: împărtășirea cântecelor în limbile materne ale elevilor/Cântarea cântecelor în engleză.
  • IANUARIE/ Vagonul festivalurilor: le spun partenerilor despre festivalurile din țara lor și caută festivalurile din diferite țări.
  • FEBRUARIE/ Vagonul cu mâncăruri tradiționale: împărtășesc și caută unele mâncăruri tradiționale în țările partenerilor lor.

Așteptări:

  • ne vom împărtăși cultura prin imagini, videoclipuri și alte instrumente;
  • elevii noștri se vor familiariza cu diferite culturi;
  • de asemenea, își vor prezenta propria cultură;
  • vor folosi limba engleză, instrumente web 2.0 și modalități amuzante de a învăța unii despre ceilalți.

 

Procedură de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au făcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitățile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregătirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scădere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasă de înmulțire în decembrie, pregătirea unei hărți conceptuale, matematică și poezie, activități artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activități l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

 

Așteptări:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilități de comunicare, capacitatea de a folosi limbi străine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilități de rezolvare a problemelor, abilități de gândire critică și abilități de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurință matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plăcea cel mai mult (tehnologia) cu activitățile școlare și extrașcolare.

 

 

„COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”

 

În proiectul nostru, se urmărește ca elevul să iubească lecția de matematică prin asocierea matematicii cu instrumente web 2.0, concursuri distractive, teatru și diverse ramuri de artă, oferind elevului abilități de rezolvare a problemelor, abilități de gândire creativă și abilități de comunicare.

Obiectivele proiectului:

  • folosirea instrumentele web 2.0. pentru codificarea unui mesaj;
  • îmbinarea matematicii cu instrumentele web 2.0.;
  • folosirea limbii engleze și exersarea abilităților lingvistice;
  • realizarea unor jocuri, teste folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învățare;

 

Procedură de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au făcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitățile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregătirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scădere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasă de înmulțire în decembrie, pregătirea unei hărți conceptuale, matematică și poezie, activități artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activități l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

 

Așteptări:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilități de comunicare, capacitatea de a folosi limbi străine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilități de rezolvare a problemelor, abilități de gândire critică și abilități de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurință matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plăcea cel mai mult (tehnologia) cu activitățile școlare și extrașcolare.

 

 

 

 

Coordonator,

Înv. Mocanu Anca-Irina


Evaluări

Evaluarea este disponibilă doar membrilor.

Te rog conectează-te sau înregistrează-te pentru a vota.

Nu au fost postate evaluări.
Pagină generată în 0.08 secunde
5,942,567 vizite unice