Navigare

Evenimente

<< Iulie 2022 >>
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

No events.

Ultimele albume

Ultimele clipuri

Clipuri aleatorii

Ultimele Stiri

Status vaccinare

Procentul angajaților vaccinați la 01.11.2021 este de 66%

Google Translate


©

Articole

Populare
· Rezultate - MMV 2013 28480
· Rezultatele concursu... 28011
· Rezultate Lumina Mat... 27506
· Rezultate -Comunicar... 23246
· Aripi de lumină - nr.14 19742
Info
· Articole: 56
· Citiri: 706615

Ultimele descărcări

Ierarhie articole

Articole: eTwinning

Proiect eTwinning

 Ce este eTwinning?

       eTwinning este comunitatea școlilor din Europa.

           eTwinning oferă personalului didactic (profesori, directori, bibliotecari etc.) ce activează în școlile din țările europene participante o platformă de comunicare, colaborare, demarare proiecte și schimb de informații, pe scurt, un spațiu în care să simtă că fac parte din cea mai palpitantă comunitate educațională din Europa.

         Acțiunea eTwinning promovează colaborarea școlară în Europa prin intermediul tehnologiilor comunicării și informației (TIC), oferind asistență, instrumente de lucru și servicii școlilor.

          Portalul eTwinning (www.etwinning.net) este punctul central de întâlnire și de lucru al acțiunii. Portalul este disponibil în 26 de limbi și numără circa 230.277 de membri și peste 5462 de proiecte din toată Europa. De asemenea, portalul pune la dispoziția cadrelor didactice instrumente online cu ajutorul cărora pot căuta parteneri, pot demara proiecte, pot face schimb de idei și bune practici și pot începe să colaboreze imediat, grație gamei variate de instrumente personalizate de pe platforma eTwinning.

Devenit parte integrantă a Erasmus+Programul UE pentru Educație, Formare, Tineret și Sport, din 2014. Biroul Central de Asistență eTwinning este administrat de European Schoolnetun parteneriat internațional format din 30 de ministere europene ale educației, ce concepe instrumente de învățare pentru școlile, cadrele didactice și elevii din Europa. La nivel național, eTwinning beneficiază și de sprijinul a 36 de birouri naționale de asistență.

             Elevii clasei a II-a A participă în anul școlar 2014-2015 la un proiect deosebit, devenind mici ziariști, alături de elevi din cinci țări europene, realizând un ziar al școlilor implicate în proiect: The European Schools Newspaper.

            Crearea ziarului este un proces plăcut, creativ și educativ. Acest proiect aspiră să implice mulți elevi din școlile europene în realizarea unui ziar comun! Fiecare număr va avea o anumită temă, astfel încât toți participanții își pot face o idee despre ceea ce se întâmplă în școala și în țara partenerilor lor. Elevii participanți vor avea, de asemenea, posibilitatea de a interacționa prin spațiul virtual eTwinning, îmbunătățindu-și astfel abilitățile de citit-scris în limba engleză, ca limbă de circulație internațională, și lărgirea orizonturilor lor. Elevii se vor simți cetățeni ai lumii, membri ai unei comunități mari, în afara barierelor locale de mediu. Prin utilizarea limbii engleze ca vehicul, acest proiect va oferi o perspectivă utilă asupra colegilor lor, a intereselor, obiceiurilor și mentalităților.

             În primul număr al ziarului, fiecare echipă implicată în proiect s-a prezentat, elevii povestind care le sunt pasiunile, interesele, desenând ceva pentru colegii lor din școlile partenere, tema fiind ”All about me”, iar în al doilea număr s-au prezentat informații despre fiecare școală, ”My school”. În numerele 3 și 4 vor fi prezentate regiunile și țările participante.

 

 

 

Revistele pot fi răsfoite online, accesând link-urile de mai jos sau site-ul proiectului.

 

 

Site-ul proiectului:

Coordonator

Prof. Adina Stratulat


PROIECTUL ETWINNING - Our best festivals in a calendar

 

PROIECTUL ETWINNING


Our best festivals in a calendar

 

  

„Cele mai bune festivaluri într-un calendar” este un proiect eTwinning la care participă activ elevii clasei a II-a A ai Școlii Gimnaziale „George Tutoveanu”, Bârlad, și  în care alte 11 țări europene participante realizează câte o pagină din calendarul anului 2017.

Fiecare țară își realizează pagina desemnată de către coordonatorul proiectului, profesor Barbara Rasile, din Italia. Pagina corespunzătoare fiecărei luni a anului trebuie să reprezinte un festival, o sărbătoare semnificativă.

 

n.

MONTHS

TEACHERS AND SCHOOLS

COUNTRIES

FESTIVALS

1

January

Ana Chambel

Agrupamento de Escolas de Sampaio - Escola Básica do Castelo, Sesimbra

Portugal

Dia de Reis

2

February

Barbara Rasile

IC "G. Marconi", “G. Matteotti” Primary School, Terni

Italy

St. Valentine

3

March

Nataliya Bilkovska

104 school "Zahari Stoyanov", Sofia

Bulgaria

Traditional Festival

4

April

Laura Garcia

CEIP Parque Goya, Zaragoza

Spain

Saint George's Day, Day of Aragon

5

May

 Despina Koulitsa and   Angeliki Voreopoulou

Dimotiko Sxolio Mandalou

Greece

Spring festival

6

June

Nazlı Aras

Cafer Yener Primary School, Bursa

Turkey

Ramadan

7

July

Julie Lesueur

Ecole Primaire Publique, Sommery

France

National Day

8

August

Iulia Solca

Scoala Gimnaziala "George Tutoveanu", Barlad

Romania

Romanian Language

9

September

Soòa Procházková

ZŠ Kűepice, Kűepice

Czech Republic

St. Wenceslaus

10

October

Tetiana Matiukha

Bilopillia specialized school №1,  Bilopillia

Ucraina

Day of Old People

11

November

Anna Sharpe  and         Kate Keaveny

All Saints Church of England Primary School, Coalville

United Kingdom

Guy Fawkes

12

December

Marta Maszewska

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Gustawa Morcinka, Konin

Poland

Christmas

 

 

 

Se  lucrează împreună pentru a construi  calendare realizate manual și virtual, pentru a prezenta cele mai bune festivaluri europene. Fiecare școală va realiza o pagină în legătură cu luna în care se celebrează un important festival al țării sale. Prima parte a proiectului s-a încheiat în decembrie, când fiecare școală a primit un calendar realizat manual, care a fost  expus la școală, și un calendar virtual. În a doua parte a proiectului (ianuarie-mai), vom afla mai multe despre festivitățile noastre prin spațiul twin.

 

Obiective urmărite:  

• Cunoașterea altor țări europene;

• Descoperirea asemănărilor și diferențelor dintre culturi și tradiții;

• Lucrul cu colegii de la distanță pentru a realiza un produs comun (calendar);

• Experiment cu noi tehnici grafice si picturale;

• Exersarea  limbii engleze în contexte reale de a comunica la distanță;

• Dezvoltarea abilităților TIC,  pentru a intra în contact cu colegii din țăril europene.

 

Calendarul proiectului:

  • Noiembrie: fiecare clasă se prezintă;
  • Noiembrie-decembrie: Fiecare școală trebuie să se pregătească (manual) o pagină a calendarului (o lună). Luna este atribuită unei școli în legătură cu un festival care se sărbătorește în țara ei în luna respectivă. Această pagină trebuie să fie de 12 ori, pentru fiecare țară câte una șiva fi primită prin poștă..
  • Ianuarie-aprilie: școlile intră în spațiul virtual eTwinning și postează lucrările lor și imagini din timpul procesului de realizare.
  • Mai: reconstrucție și evaluare

 

 

 

Profesor, Iulia Șolcă



PROIECTE ETWINNING - 2018

 

PROIECTE ETWINNING NOI LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”GEORGE TUTOVEANU”

 

 

  În anul școlar 2018-2019 două proiecte eTwinning noi sunt în derulare la Școala Gimnazială ”GeorgeTutovenu”:

 

- ”From my country ...in Europe”


ae1b79fb_500[1].jpg

 

Proiectul ”From my country ...in Europe” a demarat încă din vacanță, fiind activ din data de 5.07.2018. 195 de cadre didactice din Europa și-au propus să îi facă pe elevi să cunoască locurile minunate din țara din care provin. Aceștia vor face un tur virtual al ariilor lor geografice și al Europei. Ei vor învăța despre trecutul istoric al țărilor europene care participă la proiect, vor dezvolta modele care includ zone geografice din țară și din Europa, vor cânta imnul Europei. În vacanța de vară, profesorii adună și încarcă fotografii în paginile proiectului. 

Elevii clasei I A, coordonați de înv. Stratulat Adina și elevii clasei a IV-a A, coordonați de înv. Șolcă Iulia, vor descoperi cu ajutorul colegilor lor europeni frumusețile țărilor partenere, dar și locuri deosebite din România, aflând informații inedite despre locuri mai puțin cunoscute ale țării noastre.


 

- ”The little music STEAMers”


Cel de-al doilea proiect este o combinatie inedită STEAM: Știință, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică. Este o abordare interdisciplinară a învățării, care permite elevilor să descopere modul în care funcționează lumea reală, prin anchetă, îmbunătățește gândirea critică și abilitățile de gândire creativă. În acest proiect vom aplica principiile educației STEAM pentru a studia sunetul și muzica.

Activități principale ale proiectului sunt:

1) Introducerea elevilor/școală/oraș;

2) Crearea unui logo pentru proiect;

3) Schimbul de cântece și dansuri tradiționale din fiecare țară;

4) Experimente despre sunet;

5) Construirea de instrumente muzicale folosind materiale simple;

6) Jocuri muzicale;

7) Crearea unui cântec;

 

Proiectul se adresează elevilor de la clasa I A, care au debutat în acest an școlar în lumea proiectelor eTwinning, descoperind  o lume nouă dincolo de ecranul calculatorului, lucrând în echipă, dezvoltându-și competențele de comunicare, învățând limba engleză, sprijiniți fiind în călătoria lor de către înv. Adina Stratulat și prof. Mihaela Teodorescu.

 

Elevii clasei a VI-a A, alături de înv. Iulia Șolcă continuă, în același timp, să lucreze la proiectul început în anul școlar trecut, ”Our emotions”, punând accent pe dezvoltarea competențelor necesare în relațiile corecte cu copiii și adulții, modelarea imunității emoționale și a abilităților de coping în situații noi și dificile, extinderea vocabularului într-o limbă străină și învățarea folosirii instrumentelor TIC.

 

Primele activități ale proiectelor, produsele obținute, ”jurnalul de călătorie” al celor două proiecte noi pot fi descoperite pe site:

 

Coordonatori,

Prof. Adina Stratulat

Prof. Iulia Șolcă


Happy or sad, show it through art!

 

Happy or sad, show it through art!

 

 

Proiectul Happy or sad, show it through art! se concentrează asupra emoțiilor. Recunoașterea propriilor emoții și emoțiile celorlalți este o parte importantă a inteligenței emoționale. Emoții precum fericirea, tristețea, furia, frica și iubirea sunt teme de discuție în cadrul proiectului, exprimate prin activități artistico-plastice.

  • Obiectivele generale ale proiectului sunt:

1) Recunoașterea emoțiilor și exprimarea lor prin artă.

2) Îmbogățițirea experiențelor de invățare prin contactul cu elevii din alte țări, limba și cultura lor.

3) Dezvoltarea creativității.

4) Dezvoltarea abilităților de colaborare și comunicare.

 

  • Procedura de lucru:

1) Schimbul de idei și planificarea activităților;

2) Realizarea activităților la școală;

3) Împărtășirea fotografiilor/videoclipurilor/ prezentărilor lucrărilor efectuate prin intermediul TwinSpace;

5) Crearea produselor comune ale proiectului

6) Evaluarea proiectului


  • Activități principale:  

1) Prezentarea fiecărei emoții prin joc teatral

2) Prezentarea fiecărei emoții prin desene

3) Inregistrarea și prezentarea cântecelor copiilor

4) Crearea unei povești în colaborare

5) Întâlnire online

6) Evaluarea proiectului

 

Proiectul a fost premiat cu Certificatul Național de Calitate:


 

 


Online school - a challenge

 

 

 

Online school - a challenge


Tehnologia face parte din viața noastră, iar copiii sunt atrași în special de mediul digital - dinamic, colorat, interactiv. Cu toate acestea, utilizarea excesivă a computerului nu îi ajută pe cei mici să-și dezvolte abilități în viața reală, așa că este necesar ca părinții să-i îndrume cu mare grijă, diplomație și abilități.

O soluție fericită din acest punct de vedere sunt produsele de învățare online, în care copiii descoperă resurse educaționale atât de atractive încât înțeleg diverse noțiuni din școală, în timp ce se distrează. Există multe produse online special create pentru copiii din clasele P-IV, în care cei mici practică și aprofundează sub forma noțiunilor de jocuri interactive predate în clasă de către profesor.Prin acest proiect ne propunem să facem cunoscute diferite platforme și aplicații care servesc scopurilor noastre educaționale.

  

 

 

Avantajele școlii online:

  • accesul la materiale este disponibil gratuit copiilor, se poate face rapid, oricând și de oriunde. Astfel, elevii se pot bucura de aceste resurse educaționale în perioadele cele mai productive sau pot renunța atunci când doresc.
  • copiilor le place să navigheze în mediul online și, prin urmare, sunt mai receptivi la informațiile provenite din zona digitală.
  • platformele creează un context plăcut, ludic în care copiii trec în revistă, aplică ceea ce au învățat, își practică memoria, atenția, gândirea logică sau își folosesc inteligența emoțională în jocuri. Conținutul și prezentarea lor trebuie adaptate la stadiul de gândire, respectând specificul proceselor cognitive adecvate vârstei și luând în considerare interesele și preferințele specifice vârstei, facilitând înțelegerea și încurajând învățarea.
  • învățarea este auto-dirijată, elevii aleg conținutul și instrumentele adecvate intereselor, nevoilor și nivelurilor de dificultate ale acestora, încurajând astfel autonomia în învățare. În plus, cei mici primesc feedback rapid și permanent, înțeleg ce au greșit, ce au făcut bine, iar testarea este astfel mai puțin stresantă pentru copii.
  • pentru bucuria părinților, există posibilitatea de a consulta rapoartele de activitate ale utilizatorului în orice moment. Acest lucru le permite copiilor libertatea de a învăța după cum doresc, asigurând în același timp părinților că timpul petrecut pe platformă este de calitate.

 

OBIECTIVE

  • realizarea unor jocuri, teste, chestioare folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învățare;
  • urmărirea progresului elevului prin realizarea unor rapoarte periodice;
  • completarea educației oferite prin forma clasică folosind aplicații și platforme educaționale;
  • susținerea elevilor în crearea unor teste, jocuri, cărți în format electronic pe diferite platforme gratuite.

REZULTATE PRECONIZATE

  • realizarea unei colecții de teste, jocuri, chestionare grupate pe clase și discipline pentru folosirea lor de către toți partenerii de proiect;
  • realizarea unei e-book cu activitatea fiecărui partener în cadrul proiectului.

 

 


WE CODE OUR FUTURE

 

WE CODE OUR FUTURE


 

Știm cât de importantă este pentru generația Z cu tehnologia. Folosesc tehnologia pentru consum sau pentru producție? Pentru a pregăti generațiile viitoare pentru viitor, trebuie să creștem indivizi care pot produce, gândi și rezolva probleme de astăzi, ținând cont de condițiile viitorului. Din acest motiv, abilitățile de codare sunt predate în toată lumea de la o vârstă fragedă. Programul Scratch în special atrage atenția elevilor, aceștia scriu cod pentru a-și exprima emoțiile.


OBIECTIVE

Principalele noastre obiective sunt:

  • Integrarea activităților noastre de codificare în curriculum, luând în considerare rezultatele cursului.
  • Stimularea elevilor să-și exprime sentimentele prin codificare în funcție de subiect/temă.
  • Dezvoltarea competențelor cheie ale școlilor precum antreprenoriatul, creativitatea, colaborarea și lucrul în echipă.
  • Pregătirea studenților noștri pentru profesiile pe care le vor întâlni în viitor.


PROCEDURĂ DE LUCRU

  • Organizarea de întâlniri cu membrii proiectului.
  • Planificarea proiectului cu profesorii participanți,determinarea subiectelor.
  • Explicarea procesului de scriere a programului/explicarea logicii programului/predarea conceptelor precum variabilă și buclă. (Code.org etc. poate fi folosit.)
  • Analiza scenariilor realizate cu programul Scratch pe https://scratch.mit.edu/ 
  • Introducerea programul Scratch elevilor/informații generale despre blocurile de cod din interfață.
  • Publicarea activităților făcute de elevi pe site-ul școlii.


 
REZULTATE PRECONIZATE
  • Creșterea abilităților de rezolvare a problemelor și de gândire logică a studenților.
  • Publicarea activităților făcute de elevi pe site-ul școlii.
  • Dezvoltarea abilităților digitale și de rezolvare a problemelor cu ajutorul gândirii computaționale.

 

 


RRR-Redu! Reuse! Recycle!

RRR-Redu! Reuse! Recycle!

 

Este de datoria noastră, a celor care cred că este nevoie de educație ecologică, să încercăm să insuflem această convingere copiilor, atât propriilor copii, cât și celor din clasă.

Motive:

  • mintea copiilor este ca un burete care absoarbe orice informație
  • copiii iubesc intuitiv natura și o doresc curată, nu plină de gunoaie.

Prin activitățile desfășurate în cadrul acestui proiect ne propunem să dezvoltăm atitudini și sentimente pozitive față de natură și mediu, implicând copiii în diverse acțiuni de îngrijire și curățare a spațiilor verzi, plantarea și îngrijirea arborilor, florilor, animalelor.

Educația ecologică a preșcolarilor/școlarilor este importantă pentru dezvoltarea sentimentelor față de tot ceea ce îi înconjoară, pentru transmiterea de noi cunoștințe și corectarea celor pe care le au din alte surse.

Astfel, dorim:

  • dezvoltarea capacității de a cunoaște și înțelege mediul înconjurător;
  • stimularea interesului pentru explorarea lui si formarea unei atitudini pozitive.

 

Prin acest proiect, copiii vor reuși:

 

  • să descopere categoriile de deșeuri existente prin studierea mediului concret; 
  • să formeze un comportament ecologic prin acțiuni concrete de reutilizare a deșeurilor colectate;
  • să realizeze obiecte utile prin reutilizarea deșeurilor;
  • să identifice reguli și norme față de mediu;
  • să aplice norme specifice de comportament care să asigure sănătatea și protecția omului și a naturii;
  • să aprecieze în situații concrete unele comportamente și atitudini în raport cu norme prestabilite și cunoscute;
  • să sesizeze comportamente care nu respectă regulile de protecție a mediului pe care le-au învățat și să ia atitudine față de cei care greșesc;
  • să-și adapteze comportamentul la cerințele de protecție a mediului;
  • să-și îmbogățească vocabularul cu cuvinte noi: deșeuri, reciclare, recondiționare, degradabil etc.

Fiecare partener va avea libertatea de a proiecta activități originale urmând cei trei piloni: Redu! Reutilizați! Reciclează!

Acestea vor fi aplicate la clasa/clasele în vederea realizării obiectivelor propuse. Activitățile se vor desfășura în anul școlar 2021-2022.

Care este importanța celor trei R?

Redu! Acesta este primul pas. Prin reducerea consumului, protejăm resursele.

Trebuie să învățăm copiii:

  • închideți apa în timp ce vă spălați pe dinți;
  • stinge lumina într-o cameră în care nu mai locuiesc;
  • opriți radioul sau computerul când nu le mai folosiți;
  • desenați pe ambele părți ale foii de hârtie;
  • folosiți o pungă textilă în locul celor din hârtie sau plastic pentru a transporta blocul de desen și echipamentul sportiv la școală sau jucăriile din parc;
  • folosiți bicicleta sau mersul pe jos în loc de autobuz/mașină.

Reutilizați! Reutilizand diverse obiecte nu doar economisim bani, dar ne putem incuraja chiar creativitatea.
Reciclează! Până ajung la cele trei pubele colorate de pe stradă, reciclarea începe acasă.

În urma activitatilor desfasurate, partenerii au încărcat în Twinspace fotografii, videoclipuri sau alte materiale care sa demonstreze urmărirea și atingerea obiectivelor propuse. Materialele încărcate în spațiul virtual vor fi o sursă de inspirație pentru parteneri, realizându-se astfel un schimb de bune practici;-desfășurarea de activități împreună (copiii din clase, școli, localități și chiar diferite țări) fizic sau online respectând tematica.

 



 


Proiectele clasei a II-a: CULTURE TRAIN &#536;I COLOR WORLD OF MATHEMATICS

Proiectele clasei a II-a...

CULTURE TRAIN ȘI COLOR WORLD OF MATHEMATICS

 


 

 

 

În anul școlar 2021-2022, elevii clasei a II-a D ai Școlii Gimnaziale „George Tutoveanu” Bârlad, au participat activ la două proiecte eTwinning: „Culture train” și „COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”.

            „Culture train” este un proiect ce vizează cultura fiecărei țări participante. Trenul nostru cultural are 5 vagoane diferite: vagonul cu capitale și steaguri, vagonul cu limbă, vagonul cu muzică, vagonul pentru festivaluri și vagonul cu mâncăruri tradiționale. În fiecare lună, vom călători într-un vagon diferit și vom împărtăși cultura noastră.

           

Parteneri:

  • FATMA ÇELİK UZUNALAN / TURCIA
  • AYȘE ERGİN BURUCU / TURCIA
  • ANCA-IRINA MOCANU / ROMANIA
  • ANNA WASILEK / POLONIA
  • BEYHAN AĞGEZ / TURCIA
  • DOLORS JUNCA / SPANIA
  • GIULIA GRASSELLI / ITALIA
  • GÜLEN KORKMAZ / TURCIA
  • HELENA MARTINS / PORTUGALIA
  • JASNA MOSCARDA / CROAȚ IA
  • MERVE ARSLAN / TURCIA
  • MERVE MERCAN YILDIRIM / TURCIA
  • MINKA MINCHEVA / BULGARIA
  • NATALIIA ZVARUN / UCRAINA
  • TUĞÇE GEREN / TURCIA
  • ÖZNUR KIRARSLAN / TURCIA
  • ȘEFİKA KURDUÖZOĞLU / TURCIA

            Obiectivele proiectului:

  • să-și împărtășească cultura între ei;
  • să comunice în moduri amuzante;
  • să folosească limba engleza și să-și exerseze abilitățile lingvistice;
  • să folosească diferite instrumente Web 2.0 și, astfel, să-și îmbunătățească abilitățile TIC.

Procedură de lucru:

  • OCTOMBRIE/Vagon Capitale & Steaguri: informează partenerii despre capitalele țărilor, orașele principale și steaguri.
  • NOIEMBRIE/ Vagonul de limbă: își împărtășesc și se învață unele cuvinte, fraze din limba maternă.
  • DECEMBRIE/Vagonul muzical: împărtășirea cântecelor în limbile materne ale elevilor/Cântarea cântecelor în engleză.
  • IANUARIE/ Vagonul festivalurilor: le spun partenerilor despre festivalurile din țara lor și caută festivalurile din diferite țări.
  • FEBRUARIE/ Vagonul cu mâncăruri tradiționale: împărtășesc și caută unele mâncăruri tradiționale în țările partenerilor lor.

Așteptări:

  • ne vom împărtăși cultura prin imagini, videoclipuri și alte instrumente;
  • elevii noștri se vor familiariza cu diferite culturi;
  • de asemenea, își vor prezenta propria cultură;
  • vor folosi limba engleză, instrumente web 2.0 și modalități amuzante de a învăța unii despre ceilalți.

 

Procedură de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au făcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitățile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregătirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scădere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasă de înmulțire în decembrie, pregătirea unei hărți conceptuale, matematică și poezie, activități artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activități l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

Așteptări:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilități de comunicare, capacitatea de a folosi limbi străine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilități de rezolvare a problemelor, abilități de gândire critică și abilități de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurință matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plăcea cel mai mult (tehnologia) cu activitățile școlare și extrașcolare.

 

 

„COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”

 

În proiectul nostru, se urmărește ca elevul să iubească lecția de matematică prin asocierea matematicii cu instrumente web 2.0, concursuri distractive, teatru și diverse ramuri de artă, oferind elevului abilități de rezolvare a problemelor, abilități de gândire creativă și abilități de comunicare.

Obiectivele proiectului:

  • folosirea instrumentele web 2.0. pentru codificarea unui mesaj;
  • îmbinarea matematicii cu instrumentele web 2.0.;
  • folosirea limbii engleze și exersarea abilităților lingvistice;
  • realizarea unor jocuri, teste folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învățare;

 

Procedură de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au făcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitățile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregătirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scădere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasă de înmulțire în decembrie, pregătirea unei hărți conceptuale, matematică și poezie, activități artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activități l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

 

Așteptări:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilități de comunicare, capacitatea de a folosi limbi străine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilități de rezolvare a problemelor, abilități de gândire critică și abilități de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurință matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plăcea cel mai mult (tehnologia) cu activitățile școlare și extrașcolare.

 

 

 

 

Coordonator,

Înv. Mocanu Anca-Irina


Pagină generată în 0.06 secunde
5,942,595 vizite unice