imagine exemplu

Navigare

Evenimente

<< Iulie 2021 >>
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

No events.

Ultimele albume

Ultimele clipuri

Clipuri aleatorii

Ierarhie articole

Online school - a challenge

 

 

 

 

 

 

ONLINE SCHOOL - A CHALLENGE


Tehnologia face parte din viața noastră, iar copiii sunt atrași în special de mediul digital - dinamic, colorat, interactiv. Cu toate acestea, utilizarea excesivă a computerului nu îi ajută pe cei mici să-și dezvolte abilități în viața reală, așa că este necesar ca părinții să-i îndrume cu mare grijă, diplomație și abilități.

O soluție fericită din acest punct de vedere sunt produsele de învățare online, în care copiii descoperă resurse educaționale atât de atractive încât înțeleg diverse noțiuni din școală, în timp ce se distrează.  Există multe produse online special create pentru copiii din clasele P-IV, în care cei mici practică și aprofundează sub forma noțiunilor de jocuri interactive predate în clasă de către profesor.Prin acest proiect ne propunem să facem cunoscute diferite platforme și aplicații care servesc scopurilor noastre educaționale.

 

 

 

Avantajele școlii online:

  • accesul la materiale este disponibil gratuit copiilor, se poate face rapid, oricând și de oriunde. Astfel, elevii se pot bucura de aceste resurse educaționale în perioadele cele mai productive sau pot renunța atunci când doresc.
  • copiilor le place să navigheze în mediul online și, prin urmare, sunt mai receptivi la informațiile provenite din zona digitală.
  • platformele creează un context plăcut, ludic în care copiii trec în revistă, aplică ceea ce au învățat, își practică memoria, atenția, gândirea logică sau își folosesc inteligența emoțională în jocuri. Conținutul și prezentarea lor trebuie adaptate la stadiul de gândire, respectând specificul proceselor cognitive adecvate vârstei și luând în considerare interesele și preferințele specifice vârstei, facilitând înțelegerea și încurajând învățarea.
  • învățarea este auto-dirijată, elevii aleg conținutul și instrumentele adecvate intereselor, nevoilor și nivelurilor de dificultate ale acestora, încurajând astfel autonomia în învățare. În plus, cei mici primesc feedback rapid și permanent, înțeleg ce au greșit, ce au făcut bine, iar testarea este astfel mai puțin stresantă pentru copii.
  • pentru bucuria părinților, există posibilitatea de a consulta rapoartele de activitate ale utilizatorului în orice moment. Acest lucru le permite copiilor libertatea de a învăța după cum doresc, asigurând în același timp părinților că timpul petrecut pe platformă este de calitate.

 

OBIECTIVE

  • realizarea unor jocuri, teste, chestioare folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învățare;
  • urmărirea progresului elevului prin realizarea unor rapoarte periodice;
  • completarea educației oferite prin forma clasică folosind aplicații și platforme educaționale;
  • susținerea elevilor în crearea unor teste, jocuri, cărți în format electronic pe diferite platforme gratuite.



REZULTATE PRECONIZATE

  • realizarea unei colecții de teste, jocuri, chestionare grupate pe clase și discipline pentru folosirea lor de către toți partenerii de proiect;
  • realizarea unei e-book cu activitatea fiecărui partener în cadrul proiectului.

 

 

   

 

 

Evaluări

Evaluarea este disponibilă doar membrilor.

Te rog conectează-te sau înregistrează-te pentru a vota.

Nu au fost postate evaluări.
Pagină generată în 0.07 secunde
5,691,501 vizite unice