imagine exemplu

Ierarhie articole

Online school - a challenge

 

 

 

 

 

 

ONLINE SCHOOL - A CHALLENGE


Tehnologia face parte din viața noastrã, iar copiii sunt atrași în special de mediul digital - dinamic, colorat, interactiv. Cu toate acestea, utilizarea excesivã a computerului nu îi ajutã pe cei mici sã-și dezvolte abilitãți în viața realã, așa cã este necesar ca pãrinții sã-i îndrume cu mare grijã, diplomație și abilitãți.

O soluție fericitã din acest punct de vedere sunt produsele de învãțare online, în care copiii descoperã resurse educaționale atât de atractive încât înțeleg diverse noțiuni din școalã, în timp ce se distreazã.  Existã multe produse online special create pentru copiii din clasele P-IV, în care cei mici practicã și aprofundeazã sub forma noțiunilor de jocuri interactive predate în clasã de cãtre profesor.Prin acest proiect ne propunem sã facem cunoscute diferite platforme și aplicații care servesc scopurilor noastre educaționale.

 

 

 

Avantajele școlii online:

  • accesul la materiale este disponibil gratuit copiilor, se poate face rapid, oricând și de oriunde. Astfel, elevii se pot bucura de aceste resurse educaționale în perioadele cele mai productive sau pot renunța atunci când doresc.
  • copiilor le place sã navigheze în mediul online și, prin urmare, sunt mai receptivi la informațiile provenite din zona digitalã.
  • platformele creeazã un context plãcut, ludic în care copiii trec în revistã, aplicã ceea ce au învãțat, își practicã memoria, atenția, gândirea logicã sau își folosesc inteligența emoționalã în jocuri. Conținutul și prezentarea lor trebuie adaptate la stadiul de gândire, respectând specificul proceselor cognitive adecvate vârstei și luând în considerare interesele și preferințele specifice vârstei, facilitând înțelegerea și încurajând învãțarea.
  • învãțarea este auto-dirijatã, elevii aleg conținutul și instrumentele adecvate intereselor, nevoilor și nivelurilor de dificultate ale acestora, încurajând astfel autonomia în învãțare. În plus, cei mici primesc feedback rapid și permanent, înțeleg ce au greșit, ce au fãcut bine, iar testarea este astfel mai puțin stresantã pentru copii.
  • pentru bucuria pãrinților, existã posibilitatea de a consulta rapoartele de activitate ale utilizatorului în orice moment. Acest lucru le permite copiilor libertatea de a învãța dupã cum doresc, asigurând în același timp pãrinților cã timpul petrecut pe platformã este de calitate.

 

OBIECTIVE

  • realizarea unor jocuri, teste, chestioare folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învãțare;
  • urmãrirea progresului elevului prin realizarea unor rapoarte periodice;
  • completarea educației oferite prin forma clasicã folosind aplicații și platforme educaționale;
  • susținerea elevilor în crearea unor teste, jocuri, cãrți în format electronic pe diferite platforme gratuite.



REZULTATE PRECONIZATE

  • realizarea unei colecții de teste, jocuri, chestionare grupate pe clase și discipline pentru folosirea lor de cãtre toți partenerii de proiect;
  • realizarea unei e-book cu activitatea fiecãrui partener în cadrul proiectului.

 

 

   

 

 

Pagină generată în 0.04 secunde
13,535,394 vizite unice