imagine exemplu

Ierarhie articole

Proiectele clasei a II-a: CULTURE TRAIN ȘI COLOR WORLD OF MATHEMATICS

Proiectele clasei a II-a...

CULTURE TRAIN ȘI COLOR WORLD OF MATHEMATICS

 

 

În anul școlar 2021-2022, elevii clasei a II-a D ai Școlii Gimnaziale „George Tutoveanu” Bârlad, au participat activ la douã proiecte eTwinning: „Culture train” și „COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”.

 

„Culture train” este un proiect ce vizeazã cultura fiecãrei țãri participante. Trenul nostru cultural are 5 vagoane diferite: vagonul cu capitale și steaguri, vagonul cu limbã, vagonul cu muzicã, vagonul pentru festivaluri și vagonul cu mâncãruri tradiționale. În fiecare lunã, vom cãlãtori într-un vagon diferit și vom împãrtãși cultura noastrã.

           

Parteneri:

  • FATMA ÇELİK UZUNALAN / TURCIA
  • AYªE ERGİN BURUCU / TURCIA
  • ANCA-IRINA MOCANU / ROMANIA
  • ANNA WASILEK / POLONIA
  • BEYHAN AĞGEZ / TURCIA
  • DOLORS JUNCA / SPANIA
  • GIULIA GRASSELLI / ITALIA
  • GÜLEN KORKMAZ / TURCIA
  • HELENA MARTINS / PORTUGALIA
  • JASNA MOSCARDA / CROAȚ IA
  • MERVE ARSLAN / TURCIA
  • MERVE MERCAN YILDIRIM / TURCIA
  • MINKA MINCHEVA / BULGARIA
  • NATALIIA ZVARUN / UCRAINA
  • TUĞÇE GEREN / TURCIA
  • ÖZNUR KIRARSLAN / TURCIA
  • ªEFİKA KURDUÖZOĞLU / TURCIA

            Obiectivele proiectului:

  • sã-și împãrtãșeascã cultura între ei;
  • sã comunice în moduri amuzante;
  • sã foloseascã limba engleza și sã-și exerseze abilitãțile lingvistice;
  • sã foloseascã diferite instrumente Web 2.0 și, astfel, sã-și îmbunãtãțeascã abilitãțile TIC.

Procedurã de lucru:

  • OCTOMBRIE/Vagon Capitale & Steaguri: informeazã partenerii despre capitalele țãrilor, orașele principale și steaguri.
  • NOIEMBRIE/ Vagonul de limbã: își împãrtãșesc și se învațã unele cuvinte, fraze din limba maternã.
  • DECEMBRIE/Vagonul muzical: împãrtãșirea cântecelor în limbile materne ale elevilor/Cântarea cântecelor în englezã.
  • IANUARIE/ Vagonul festivalurilor: le spun partenerilor despre festivalurile din țara lor și cautã festivalurile din diferite țãri.
  • FEBRUARIE/ Vagonul cu mâncãruri tradiționale: împãrtãșesc și cautã unele mâncãruri tradiționale în țãrile partenerilor lor.

Așteptãri:

  • ne vom împãrtãși cultura prin imagini, videoclipuri și alte instrumente;
  • elevii noștri se vor familiariza cu diferite culturi;
  • de asemenea, își vor prezenta propria culturã;
  • vor folosi limba englezã, instrumente web 2.0 și modalitãți amuzante de a învãța unii despre ceilalți.

 

Procedurã de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au fãcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitãțile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregãtirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scãdere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasã de înmulțire în decembrie, pregãtirea unei hãrți conceptuale, matematicã și poezie, activitãți artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activitãți l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internaționalã a Persoanelor cu Dizabilitãți, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

 

Așteptãri:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilitãți de comunicare, capacitatea de a folosi limbi strãine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilitãți de rezolvare a problemelor, abilitãți de gândire criticã și abilitãți de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurințã matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plãcea cel mai mult (tehnologia) cu activitãțile școlare și extrașcolare.

 

 

„COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”

 

În proiectul nostru, se urmãrește ca elevul sã iubeascã lecția de matematicã prin asocierea matematicii cu instrumente web 2.0, concursuri distractive, teatru și diverse ramuri de artã, oferind elevului abilitãți de rezolvare a problemelor, abilitãți de gândire creativã și abilitãți de comunicare.

Obiectivele proiectului:

  • folosirea instrumentele web 2.0. pentru codificarea unui mesaj;
  • îmbinarea matematicii cu instrumentele web 2.0.;
  • folosirea limbii engleze și exersarea abilitãților lingvistice;
  • realizarea unor jocuri, teste folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învãțare;

 

Procedurã de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au fãcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitãțile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregãtirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scãdere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasã de înmulțire în decembrie, pregãtirea unei hãrți conceptuale, matematicã și poezie, activitãți artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activitãți l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internaționalã a Persoanelor cu Dizabilitãți, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

 

Așteptãri:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilitãți de comunicare, capacitatea de a folosi limbi strãine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilitãți de rezolvare a problemelor, abilitãți de gândire criticã și abilitãți de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurințã matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plãcea cel mai mult (tehnologia) cu activitãțile școlare și extrașcolare.

 

 

 

 

Coordonator,

Înv. Mocanu Anca-Irina


Pagină generată în 0.04 secunde
13,535,979 vizite unice