imagine exemplu

Ierarhie articole

Articole: eTwinning

Proiect eTwinning

 Ce este eTwinning?

       eTwinning este comunitatea ºcolilor din Europa.

           eTwinning oferã personalului didactic (profesori, directori, bibliotecari etc.) ce activeazã în ºcolile din þãrile europene participante o platformã de comunicare, colaborare, demarare proiecte ºi schimb de informaþii, pe scurt, un spaþiu în care sã simtã cã fac parte din cea mai palpitantã comunitate educaþionalã din Europa.

         Acþiunea eTwinning promoveazã colaborarea ºcolarã în Europa prin intermediul tehnologiilor comunicãrii ºi informaþiei (TIC), oferind asistenþã, instrumente de lucru ºi servicii ºcolilor.

          Portalul eTwinning (www.etwinning.net) este punctul central de întâlnire ºi de lucru al acþiunii. Portalul este disponibil în 26 de limbi ºi numãrã circa 230.277 de membri ºi peste 5462 de proiecte din toatã Europa. De asemenea, portalul pune la dispoziþia cadrelor didactice instrumente online cu ajutorul cãrora pot cãuta parteneri, pot demara proiecte, pot face schimb de idei ºi bune practici ºi pot începe sã colaboreze imediat, graþie gamei variate de instrumente personalizate de pe platforma eTwinning.

Devenit parte integrantã a Erasmus+Programul UE pentru Educație, Formare, Tineret și Sport, din 2014. Biroul Central de Asistenþã eTwinning este administrat de European Schoolnetun parteneriat internaþional format din 30 de ministere europene ale educaþiei, ce concepe instrumente de învãþare pentru ºcolile, cadrele didactice ºi elevii din Europa. La nivel naþional, eTwinning beneficiazã ºi de sprijinul a 36 de birouri naþionale de asistenþã.

             Elevii clasei a II-a A participã în anul ºcolar 2014-2015 la un proiect deosebit, devenind mici ziariºti, alãturi de elevi din cinci þãri europene, realizând un ziar al ºcolilor implicate în proiect: The European Schools Newspaper.

            Crearea ziarului este un proces plãcut, creativ și educativ. Acest proiect aspirã sã implice mulți elevi din ºcolile europene în realizarea unui ziar comun! Fiecare numãr va avea o anumitã temã, astfel încât toți participanții îºi pot face o idee despre ceea ce se întâmplã în ºcoala ºi în þara partenerilor lor. Elevii participanþi vor avea, de asemenea, posibilitatea de a interacționa prin spațiul virtual eTwinning, îmbunãtãțindu-și astfel abilitãþile de citit-scris în limba englezã, ca limbã de circulație internaționalã, și lãrgirea orizonturilor lor. Elevii se vor simþi cetãțeni ai lumii, membri ai unei comunitãți mari, în afara barierelor locale de mediu. Prin utilizarea limbii engleze ca vehicul, acest proiect va oferi o perspectivã utilã asupra colegilor lor, a intereselor, obiceiurilor și mentalitãților.

             În primul numãr al ziarului, fiecare echipã implicatã în proiect s-a prezentat, elevii povestind care le sunt pasiunile, interesele, desenând ceva pentru colegii lor din școlile partenere, tema fiind ”All about me”, iar în al doilea numãr s-au prezentat informații despre fiecare școalã, ”My school”. În numerele 3 și 4 vor fi prezentate regiunile și țãrile participante.

 

 

 

Revistele pot fi rãsfoite online, accesând link-urile de mai jos sau site-ul proiectului.

 

 

Site-ul proiectului:

Coordonator

Prof. Adina Stratulat


PROIECTUL ETWINNING - Our best festivals in a calendar

 

PROIECTUL ETWINNING


Our best festivals in a calendar

 

  

„Cele mai bune festivaluri într-un calendar” este un proiect eTwinning la care participã activ elevii clasei a II-a A ai Școlii Gimnaziale „George Tutoveanu”, Bârlad, și  în care alte 11 țãri europene participante realizeazã câte o paginã din calendarul anului 2017.

Fiecare țarã își realizeazã pagina desemnatã de cãtre coordonatorul proiectului, profesor Barbara Rasile, din Italia. Pagina corespunzãtoare fiecãrei luni a anului trebuie sã reprezinte un festival, o sãrbãtoare semnificativã.

 

n.

MONTHS

TEACHERS AND SCHOOLS

COUNTRIES

FESTIVALS

1

January

Ana Chambel

Agrupamento de Escolas de Sampaio - Escola Básica do Castelo, Sesimbra

Portugal

Dia de Reis

2

February

Barbara Rasile

IC "G. Marconi", “G. Matteotti” Primary School, Terni

Italy

St. Valentine

3

March

Nataliya Bilkovska

104 school "Zahari Stoyanov", Sofia

Bulgaria

Traditional Festival

4

April

Laura Garcia

CEIP Parque Goya, Zaragoza

Spain

Saint George's Day, Day of Aragon

5

May

 Despina Koulitsa and   Angeliki Voreopoulou

Dimotiko Sxolio Mandalou

Greece

Spring festival

6

June

Nazlı Aras

Cafer Yener Primary School, Bursa

Turkey

Ramadan

7

July

Julie Lesueur

Ecole Primaire Publique, Sommery

France

National Day

8

August

Iulia Solca

Scoala Gimnaziala "George Tutoveanu", Barlad

Romania

Romanian Language

9

September

Soòa Procházková

ZŠ Køepice, Køepice

Czech Republic

St. Wenceslaus

10

October

Tetiana Matiukha

Bilopillia specialized school №1,  Bilopillia

Ucraina

Day of Old People

11

November

Anna Sharpe  and         Kate Keaveny

All Saints Church of England Primary School, Coalville

United Kingdom

Guy Fawkes

12

December

Marta Maszewska

Szko³a Podstawowa nr 4 im. Gustawa Morcinka, Konin

Poland

Christmas

 

 

 

Se  lucreazã împreunã pentru a construi  calendare realizate manual și virtual, pentru a prezenta cele mai bune festivaluri europene. Fiecare școalã va realiza o paginã în legãturã cu luna în care se celebreazã un important festival al țãrii sale. Prima parte a proiectului s-a încheiat în decembrie, când fiecare școalã a primit un calendar realizat manual, care a fost  expus la școalã, și un calendar virtual. În a doua parte a proiectului (ianuarie-mai), vom afla mai multe despre festivitãțile noastre prin spațiul twin.

 

Obiective urmãrite:  

• Cunoașterea altor țãri europene;

• Descoperirea asemãnãrilor și diferențelor dintre culturi și tradiții;

• Lucrul cu colegii de la distanțã pentru a realiza un produs comun (calendar);

• Experiment cu noi tehnici grafice si picturale;

• Exersarea  limbii engleze în contexte reale de a comunica la distanțã;

• Dezvoltarea abilitãților TIC,  pentru a intra în contact cu colegii din țãril europene.

 

Calendarul proiectului:

  • Noiembrie: fiecare clasã se prezintã;
  • Noiembrie-decembrie: Fiecare școalã trebuie sã se pregãteascã (manual) o paginã a calendarului (o lunã). Luna este atribuitã unei școli în legãturã cu un festival care se sãrbãtorește în țara ei în luna respectivã. Aceastã paginã trebuie sã fie de 12 ori, pentru fiecare țarã câte una șiva fi primitã prin poștã..
  • Ianuarie-aprilie: școlile intrã în spațiul virtual eTwinning și posteazã lucrãrile lor și imagini din timpul procesului de realizare.
  • Mai: reconstrucție și evaluare

 

 

 

Profesor, Iulia Șolcã



PROIECTE ETWINNING - 2018

 

PROIECTE ETWINNING NOI LA ȘCOALA GIMNAZIALÃ ”GEORGE TUTOVEANU”

 

 

  În anul școlar 2018-2019 douã proiecte eTwinning noi sunt în derulare la Școala Gimnazialã ”GeorgeTutovenu”:

 

- ”From my country ...in Europe”


ae1b79fb_500[1].jpg

 

Proiectul ”From my country ...in Europe” a demarat încã din vacanțã, fiind activ din data de 5.07.2018. 195 de cadre didactice din Europa și-au propus sã îi facã pe elevi sã cunoascã locurile minunate din țara din care provin. Aceștia vor face un tur virtual al ariilor lor geografice și al Europei. Ei vor învãța despre trecutul istoric al țãrilor europene care participã la proiect, vor dezvolta modele care includ zone geografice din țarã și din Europa, vor cânta imnul Europei. În vacanța de varã, profesorii adunã și încarcã fotografii în paginile proiectului. 

Elevii clasei I A, coordonați de înv. Stratulat Adina și elevii clasei a IV-a A, coordonați de înv. Șolcã Iulia, vor descoperi cu ajutorul colegilor lor europeni frumusețile țãrilor partenere, dar și locuri deosebite din România, aflând informații inedite despre locuri mai puțin cunoscute ale țãrii noastre.


 

- ”The little music STEAMers”


Cel de-al doilea proiect este o combinatie ineditã STEAM: Științã, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematicã. Este o abordare interdisciplinarã a învãțãrii, care permite elevilor sã descopere modul în care funcționeazã lumea realã, prin anchetã, îmbunãtãțește gândirea criticã și abilitãțile de gândire creativã. În acest proiect vom aplica principiile educației STEAM pentru a studia sunetul și muzica.

Activitãți principale ale proiectului sunt:

1) Introducerea elevilor/școalã/oraș;

2) Crearea unui logo pentru proiect;

3) Schimbul de cântece și dansuri tradiționale din fiecare țarã;

4) Experimente despre sunet;

5) Construirea de instrumente muzicale folosind materiale simple;

6) Jocuri muzicale;

7) Crearea unui cântec;

 

Proiectul se adreseazã elevilor de la clasa I A, care au debutat în acest an școlar în lumea proiectelor eTwinning, descoperind  o lume nouã dincolo de ecranul calculatorului, lucrând în echipã, dezvoltându-și competențele de comunicare, învãțând limba englezã, sprijiniți fiind în cãlãtoria lor de cãtre înv. Adina Stratulat și prof. Mihaela Teodorescu.

 

Elevii clasei a VI-a A, alãturi de înv. Iulia Șolcã continuã, în același timp, sã lucreze la proiectul început în anul școlar trecut, ”Our emotions”, punând accent pe dezvoltarea competențelor necesare în relațiile corecte cu copiii și adulții, modelarea imunitãții emoționale și a abilitãților de coping în situații noi și dificile, extinderea vocabularului într-o limbã strãinã și învãțarea folosirii instrumentelor TIC.

 

Primele activitãți ale proiectelor, produsele obținute, ”jurnalul de cãlãtorie” al celor douã proiecte noi pot fi descoperite pe site:

 

Coordonatori,

Prof. Adina Stratulat

Prof. Iulia Șolcã


Happy or sad, show it through art!

 

Happy or sad, show it through art!

 

 

Proiectul Happy or sad, show it through art! se concentreazã asupra emoțiilor. Recunoașterea propriilor emoții și emoțiile celorlalți este o parte importantã a inteligenței emoționale. Emoții precum fericirea, tristețea, furia, frica și iubirea sunt teme de discuție în cadrul proiectului, exprimate prin activitãți artistico-plastice.

  • Obiectivele generale ale proiectului sunt:

1) Recunoașterea emoțiilor și exprimarea lor prin artã.

2) Îmbogãțițirea experiențelor de invãțare prin contactul cu elevii din alte țãri, limba și cultura lor.

3) Dezvoltarea creativitãții.

4) Dezvoltarea abilitãților de colaborare și comunicare.

 

  • Procedura de lucru:

1) Schimbul de idei și planificarea activitãților;

2) Realizarea activitãților la școalã;

3) Împãrtãșirea fotografiilor/videoclipurilor/ prezentãrilor lucrãrilor efectuate prin intermediul TwinSpace;

5) Crearea produselor comune ale proiectului

6) Evaluarea proiectului


  • Activitãți principale:  

1) Prezentarea fiecãrei emoții prin joc teatral

2) Prezentarea fiecãrei emoții prin desene

3) Inregistrarea și prezentarea cântecelor copiilor

4) Crearea unei povești în colaborare

5) Întâlnire online

6) Evaluarea proiectului

 

Proiectul a fost premiat cu Certificatul Național de Calitate:


 

 


Online school - a challenge

 

 

 

Online school - a challenge


Tehnologia face parte din viața noastrã, iar copiii sunt atrași în special de mediul digital - dinamic, colorat, interactiv. Cu toate acestea, utilizarea excesivã a computerului nu îi ajutã pe cei mici sã-și dezvolte abilitãți în viața realã, așa cã este necesar ca pãrinții sã-i îndrume cu mare grijã, diplomație și abilitãți.

O soluție fericitã din acest punct de vedere sunt produsele de învãțare online, în care copiii descoperã resurse educaționale atât de atractive încât înțeleg diverse noțiuni din școalã, în timp ce se distreazã. Existã multe produse online special create pentru copiii din clasele P-IV, în care cei mici practicã și aprofundeazã sub forma noțiunilor de jocuri interactive predate în clasã de cãtre profesor.Prin acest proiect ne propunem sã facem cunoscute diferite platforme și aplicații care servesc scopurilor noastre educaționale.

  

 

 

Avantajele școlii online:

  • accesul la materiale este disponibil gratuit copiilor, se poate face rapid, oricând și de oriunde. Astfel, elevii se pot bucura de aceste resurse educaționale în perioadele cele mai productive sau pot renunța atunci când doresc.
  • copiilor le place sã navigheze în mediul online și, prin urmare, sunt mai receptivi la informațiile provenite din zona digitalã.
  • platformele creeazã un context plãcut, ludic în care copiii trec în revistã, aplicã ceea ce au învãțat, își practicã memoria, atenția, gândirea logicã sau își folosesc inteligența emoționalã în jocuri. Conținutul și prezentarea lor trebuie adaptate la stadiul de gândire, respectând specificul proceselor cognitive adecvate vârstei și luând în considerare interesele și preferințele specifice vârstei, facilitând înțelegerea și încurajând învãțarea.
  • învãțarea este auto-dirijatã, elevii aleg conținutul și instrumentele adecvate intereselor, nevoilor și nivelurilor de dificultate ale acestora, încurajând astfel autonomia în învãțare. În plus, cei mici primesc feedback rapid și permanent, înțeleg ce au greșit, ce au fãcut bine, iar testarea este astfel mai puțin stresantã pentru copii.
  • pentru bucuria pãrinților, existã posibilitatea de a consulta rapoartele de activitate ale utilizatorului în orice moment. Acest lucru le permite copiilor libertatea de a învãța dupã cum doresc, asigurând în același timp pãrinților cã timpul petrecut pe platformã este de calitate.

 

OBIECTIVE

  • realizarea unor jocuri, teste, chestioare folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învãțare;
  • urmãrirea progresului elevului prin realizarea unor rapoarte periodice;
  • completarea educației oferite prin forma clasicã folosind aplicații și platforme educaționale;
  • susținerea elevilor în crearea unor teste, jocuri, cãrți în format electronic pe diferite platforme gratuite.

REZULTATE PRECONIZATE

  • realizarea unei colecții de teste, jocuri, chestionare grupate pe clase și discipline pentru folosirea lor de cãtre toți partenerii de proiect;
  • realizarea unei e-book cu activitatea fiecãrui partener în cadrul proiectului.

 

 


WE CODE OUR FUTURE

 

WE CODE OUR FUTURE


 

Știm cât de importantã este pentru generația Z cu tehnologia. Folosesc tehnologia pentru consum sau pentru producție? Pentru a pregãti generațiile viitoare pentru viitor, trebuie sã creștem indivizi care pot produce, gândi și rezolva probleme de astãzi, ținând cont de condițiile viitorului. Din acest motiv, abilitãțile de codare sunt predate în toatã lumea de la o vârstã fragedã. Programul Scratch în special atrage atenția elevilor, aceștia scriu cod pentru a-și exprima emoțiile.


OBIECTIVE

Principalele noastre obiective sunt:

  • Integrarea activitãților noastre de codificare în curriculum, luând în considerare rezultatele cursului.
  • Stimularea elevilor sã-și exprime sentimentele prin codificare în funcție de subiect/temã.
  • Dezvoltarea competențelor cheie ale școlilor precum antreprenoriatul, creativitatea, colaborarea și lucrul în echipã.
  • Pregãtirea studenților noștri pentru profesiile pe care le vor întâlni în viitor.


PROCEDURÃ DE LUCRU

  • Organizarea de întâlniri cu membrii proiectului.
  • Planificarea proiectului cu profesorii participanți,determinarea subiectelor.
  • Explicarea procesului de scriere a programului/explicarea logicii programului/predarea conceptelor precum variabilã și buclã. (Code.org etc. poate fi folosit.)
  • Analiza scenariilor realizate cu programul Scratch pe https://scratch.mit.edu/ 
  • Introducerea programul Scratch elevilor/informații generale despre blocurile de cod din interfațã.
  • Publicarea activitãților fãcute de elevi pe site-ul școlii.


 
REZULTATE PRECONIZATE
  • Creșterea abilitãților de rezolvare a problemelor și de gândire logicã a studenților.
  • Publicarea activitãților fãcute de elevi pe site-ul școlii.
  • Dezvoltarea abilitãților digitale și de rezolvare a problemelor cu ajutorul gândirii computaționale.

 

 


Proiectele clasei a II-a: CULTURE TRAIN ȘI COLOR WORLD OF MATHEMATICS

Proiectele clasei a II-a...

CULTURE TRAIN ȘI COLOR WORLD OF MATHEMATICS

 


 

 

 

În anul școlar 2021-2022, elevii clasei a II-a D ai Școlii Gimnaziale „George Tutoveanu” Bârlad, au participat activ la douã proiecte eTwinning: „Culture train” și „COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”.

            „Culture train” este un proiect ce vizeazã cultura fiecãrei țãri participante. Trenul nostru cultural are 5 vagoane diferite: vagonul cu capitale și steaguri, vagonul cu limbã, vagonul cu muzicã, vagonul pentru festivaluri și vagonul cu mâncãruri tradiționale. În fiecare lunã, vom cãlãtori într-un vagon diferit și vom împãrtãși cultura noastrã.

           

Parteneri:

  • FATMA ÇELİK UZUNALAN / TURCIA
  • AYªE ERGİN BURUCU / TURCIA
  • ANCA-IRINA MOCANU / ROMANIA
  • ANNA WASILEK / POLONIA
  • BEYHAN AĞGEZ / TURCIA
  • DOLORS JUNCA / SPANIA
  • GIULIA GRASSELLI / ITALIA
  • GÜLEN KORKMAZ / TURCIA
  • HELENA MARTINS / PORTUGALIA
  • JASNA MOSCARDA / CROAȚ IA
  • MERVE ARSLAN / TURCIA
  • MERVE MERCAN YILDIRIM / TURCIA
  • MINKA MINCHEVA / BULGARIA
  • NATALIIA ZVARUN / UCRAINA
  • TUĞÇE GEREN / TURCIA
  • ÖZNUR KIRARSLAN / TURCIA
  • ªEFİKA KURDUÖZOĞLU / TURCIA

            Obiectivele proiectului:

  • sã-și împãrtãșeascã cultura între ei;
  • sã comunice în moduri amuzante;
  • sã foloseascã limba engleza și sã-și exerseze abilitãțile lingvistice;
  • sã foloseascã diferite instrumente Web 2.0 și, astfel, sã-și îmbunãtãțeascã abilitãțile TIC.

Procedurã de lucru:

  • OCTOMBRIE/Vagon Capitale & Steaguri: informeazã partenerii despre capitalele țãrilor, orașele principale și steaguri.
  • NOIEMBRIE/ Vagonul de limbã: își împãrtãșesc și se învațã unele cuvinte, fraze din limba maternã.
  • DECEMBRIE/Vagonul muzical: împãrtãșirea cântecelor în limbile materne ale elevilor/Cântarea cântecelor în englezã.
  • IANUARIE/ Vagonul festivalurilor: le spun partenerilor despre festivalurile din țara lor și cautã festivalurile din diferite țãri.
  • FEBRUARIE/ Vagonul cu mâncãruri tradiționale: împãrtãșesc și cautã unele mâncãruri tradiționale în țãrile partenerilor lor.

Așteptãri:

  • ne vom împãrtãși cultura prin imagini, videoclipuri și alte instrumente;
  • elevii noștri se vor familiariza cu diferite culturi;
  • de asemenea, își vor prezenta propria culturã;
  • vor folosi limba englezã, instrumente web 2.0 și modalitãți amuzante de a învãța unii despre ceilalți.

 

Procedurã de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au fãcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitãțile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregãtirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scãdere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasã de înmulțire în decembrie, pregãtirea unei hãrți conceptuale, matematicã și poezie, activitãți artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activitãți l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internaționalã a Persoanelor cu Dizabilitãți, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

Așteptãri:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilitãți de comunicare, capacitatea de a folosi limbi strãine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilitãți de rezolvare a problemelor, abilitãți de gândire criticã și abilitãți de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurințã matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plãcea cel mai mult (tehnologia) cu activitãțile școlare și extrașcolare.

 

 

„COLOR WORLD OF MATHEMATICS ( Matematiğin Renkli Dünyası)”

 

În proiectul nostru, se urmãrește ca elevul sã iubeascã lecția de matematicã prin asocierea matematicii cu instrumente web 2.0, concursuri distractive, teatru și diverse ramuri de artã, oferind elevului abilitãți de rezolvare a problemelor, abilitãți de gândire creativã și abilitãți de comunicare.

Obiectivele proiectului:

  • folosirea instrumentele web 2.0. pentru codificarea unui mesaj;
  • îmbinarea matematicii cu instrumentele web 2.0.;
  • folosirea limbii engleze și exersarea abilitãților lingvistice;
  • realizarea unor jocuri, teste folosind platforme și aplicații diverse în scopul oferirii de beneficii elevului în învãțare;

 

Procedurã de lucru:

Proiectul a început în septembrie 2021 și s-a  încheiat în martie 2022. În septembrie s-au fãcut primele sondaje și prezentarea profesorilor, elevilor și distribuirea sarcinilor. Activitãțile l-a care au participat elevii au fost: instrumente web 2.0 despre codificare și numere în octombrie, pregãtirea unui joc în noiembrie, realizarea de puzzle-uri despre adunare și scãdere și folosirea unui instrument web 2.0., concursuri la clasã de înmulțire în decembrie, pregãtirea unei hãrți conceptuale, matematicã și poezie, activitãți artistice în ianuarie, utilizarea aplicației Geobebra și piramida alimentelor în februarie. Au fost și activitãți l-a care am colaborat toți membrii proiectului: Ziua Internaționalã a Persoanelor cu Dizabilitãți, Ziua Internetului Securizat, crearea literelor numelui proiectului cu elevii și cartea cu probleme.

 

Așteptãri:

La finalul proiectului, elevii au dezvoltate abilitãți de comunicare, capacitatea de a folosi limbi strãine, de a folosi informațiile și tehnologiile, abilitãți de rezolvare a problemelor, abilitãți de gândire criticã și abilitãți de încredere în sine.

Din punctul meu de vedere, a fost un proiect foarte interesant care a integrat cu ușurințã matematica cu celelalte discipline. Elevii au fost foarte încântați, deoarece au îmbinat ce le plãcea cel mai mult (tehnologia) cu activitãțile școlare și extrașcolare.

 

 

 

 

Coordonator,

Înv. Mocanu Anca-Irina



PROIECT ETWINNING FRUMUSETEA TARII MELE

 

PROIECT ETWINNING

„FRUMUSEȚEA ȚÃRII MELE”

 


  • Perioada de deșfãșurare: 1.09.2021- 30.06.2022

 

  Fiecare ar trebui sã știe cât mai multe despre țara de origine în care s-a nãscut. Frumusețile țãrii natale, tradițiile, personalitãțile importante ale poporului român și italian, marii conducãtori ai țãrii, însemnele naționale, locuitorii țãrii. Dragostea de țarã este iubirea fațã de pãrinți, respectul pentru faptele de vitejie ale strãmoșilor, cunoașterea frumuseții meleagurilor țãrii, cunoașterea tradițiilor, obiceiurilor și obiceiurilor poporului cãruia noi suntem. fac parte. De mici, copiii trebuie educați în spiritul respectului și al iubirii de țarã.

Coordonatori România: prof. Munteanu Ionela, prof. Stratulat Adina

 

OBIECTIVE:

 

- sã descopere mediul geografic;

- sã cunoascã oameni importanți, din diferite domenii (istorie, culturã, sport, medicinã etc.) care și-au pus amprenta asupra fiecãrei țãri  în parte, de-a lungul timpului;

- sã întocmeascã un portofoliu virtual cu imagini din tãrile partenerilor implicați în proiect

- sã realizeze o revistã cu toate imaginile din activitãțile propuse numitã: PROIECT ETWINNING - „FRUMUSEȚEA ȚÃRII MELE”

 

PROCEDURÃ DE LUCRU

 

Activitatea nr. 1. - „Cãlãtorie prin țara mea! ”- noiembrie 2021

-       publicarea unei prezentãri pentru site-urile școlilor partenere și pagina proiectului eTwinning

Activitatea nr. 2. - „Tradiții și obiceiuri de iarnã!” - decembrie 2021

-       realizarea unui album cu lucrãrile elevilor cu tema datã

Activitatea nr 3. - „Personalitãțile țãrii”- februarie 2022

-       realizarea unui ppt cu cei mai importanti oameni ai tarii

Activitatea nr. 4. - „Sãrbãtoare pascale” - aprilie - mai 2022

-       realizarea unei expoziþii cu lucrãrile elevilor

Activitatea nr. 5. - „FRUMUSEȚEA ȚÃRII MELE” - iunie 2022

-  realizarea unei reviste intitulate „Frumusețea țãrii mele”

 

REZULTATE AȘTEPTATE : 

 

- implicarea activã a elevilor în procesul de inițiere și realizare a proiectului;

- manifestarea sentimentului de dragoste pentru țarã și a sentimentelor patriotice de cãtre participanții direcți și indirecți;

- dezvoltarea competențelor de comunicare în limba englezã;

 

Pagină generată în 0.05 secunde
13,535,561 vizite unice