imagine exemplu

Navigare

Cele mai noi articole

Evenimente

<< Decembrie 2024 >>
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

No events.

Ultimele albume

Ultimele clipuri

Clipuri aleatorii

Stiri

SIMPOZION INTERNATIONAL AIC2024 [06.11.24]

Știri

 

📂Documente utile:
📜Regulament și Fișa de înscriere: https://docs.google.com/.../15espQoaEC0D09z.../edit...

Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

SIMPOZION INTERNATIONAL AIC2024 [06.11.24]

Știri

 

📂Documente utile:
📜Regulament și Fișa de înscriere: https://docs.google.com/.../15espQoaEC0D09z.../edit...

Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

Proiectul eTwinning Universal Values [12.10.24]

eTwinning

Proiectul eTwinning "Universal Values"

2024- 2025


Elevii clasei a II-a A, sub îndrumarea doamnei profesor Adina Stratulat, au început implementarea proiectului eTwinning intitulat "Universal Values". Acest proiect își propune să dezvolte în rândul copiilor valori universale esențiale pentru a trăi în pace și armonie, într-o lume în continuă schimbare și mobilitate.
  🔴 Descrierea proiectului:
Într-o lume globalizată, mobilitatea între națiuni este în creștere, ceea ce impune necesitatea unei înțelegeri comune și a cooperării între diferite culturi. Proiectul "Universal Values" are ca scop facilitarea colaborării interculturale prin activități educative creative care promovează valori universale, recunoscute de UNESCO.
Elevii vor învăța despre semnificația acestor valori prin activități variate precum povestirea, muzica, dansul, activitățile artistice și jocuri interactive folosind unelte tehnologice moderne (design Web 0.2, animații, videoclipuri și alte activități digitale). Astfel, copiii vor explora și exprima aceste valori într-un mod adaptat noii lumi în dezvoltare.

 

🟢 Obiectivele proiectului:
Proiectul își propune să aducă împreună culturi diferite pentru a promova valori universale și pentru a ajuta elevii să înțeleagă semnificația acestora și să le integreze în viața lor de zi cu zi. Pe lângă colaborarea între elevi, profesorii vor lucra și cu familiile pentru a încuraja implicarea și cooperarea în promovarea acestor valori.
  🟣 Procesul de lucru
Proiectul se va concentra pe cinci dintre cele douăsprezece valori universale stabilite de UNESCO, care vor contribui la creșterea păcii și cooperării între comunități. Proiectul a început în ultima săptămână din septembrie cu întâlniri de introducere între profesori, elevi și părinți, urmate de crearea unui logo al proiectului împreună cu elevii.
De la începutul lunii octombrie, elevii vor studia câte o valoare la fiecare două săptămâni, folosind diverse activități educative. Valorile studiate în această perioadă sunt:

- Săptămânile 1 și 2: Responsabilitate

- Săptămânile 3 și 4: Libertate

- Săptămânile 5 și 6: Toleranță

- Săptămânile 7 și 8: Simplitate

- Săptămânile 9 și 10: Umilință
Fiecare valoare va fi abordată prin activități de jocuri, muzică, mișcare, artă, știință, matematică, teatru și literatură, care vor susține dezvoltarea fizică, cognitivă, social-emoțională și lingvistică a copiilor.
 

  🔵 Rezultate așteptate:
La finalul proiectului, realizările elevilor vor fi vizibile atât la nivel național, cât și internațional. Copiii vor crea postere, broșuri și videoclipuri pentru a promova valorile studiate în rândul colegilor și comunității. Aceste lucrări vor fi împărtășite pe platforma Twinspace și alte platforme online, contribuind la creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța valorilor universale.
Proiectul "Universal Values" nu doar că promovează înțelegerea interculturală, dar le oferă elevilor noștri oportunitatea de a-și dezvolta competențele sociale și emoționale, pregătindu-i pentru o lume diversă și interconectată.


Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

ACREDITARE ERASMUS+, ANUL II [16.09.24]

Erasmus+

ANUNȚ SELECȚIE PARTICIPANȚI

ACREDITARE ERASMUS+, ANUL II

 

Școala Gimnazială ”George Tutoveanu” din Bârlad anunță continuarea implementării proiectului 2022-1-RO01-KA120-SCH-000109507, finanțat în cadrul programului Erasmus+. 

Acesta se desfășoară în perioada 01.06.2023-31.12.2027, anul II - 1.06.2024 - 31.08.2025

Obiectivul general al acestui proiect este dezvoltarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice ale școlii, prin participarea la cursuri de formare a profesorilor, în vederea:

  • Îmbunătățirii competențelor digitale ale profesorilor în vederea modernizării activității didactice în raport cu nevoile elevilor;

  • Acceptării și schimbării percepției asupra elevilor ce provin din medii defavorizate, a îmbunătățirii integrării acestora în comunitatea școlară;

  • Dezvoltarea unui comportament sustenabil în comunitatea școlară, prin economisire, reciclare si valorificarea deșeurilor.

Acest proiect de mobilitate se înscrie în strategia de dezvoltare, modernizare și internaționalizare pe termen lung a școlii, activitățile de mobilitate răspunzând nevoilor instituției, parte din proiectul de acreditare pe 5 ani obținut de școală în cadrul proiectului Erasmus+.

Profesorii vor participa la cursuri de formare în străinătate, 10 profesori/anul II de acreditare, în vederea atingerii obiectivelor acestui proiect.

Cei 10 participanti (indiferent de specializare) trebuie să dispună de o experiență profesională relevantă, flexibilitate, abilități de comunicare și interrelaționare, competențe de coordonare a proiectelor educaționale, abilități de planificare. În urma participării la curs, ei trebuie să contribuie substanțial la creșterea numărului de proiecte educaționale privind eliminarea discriminării de orice natură, proiecte cu specific ecologic precum și creșterea performanței școlare a elevilor și a motivației acestora, modernizând activitatea didactică în raport cu nevoile elevilor; 

După participarea la formarea internațională a profesorilor, aceștia vor folosi competențele dobândite:

- să organizeze workshop-uri prin care să transmită colegilor din școală resurse și informații dobândite în cadrul mobilităților;

- să propună și implementeze proiecte educaționale care să conducă la competențe ecologice și comportamente responsabile ale elevilor;

- să utilizeze metode noi de abordare a temelor incluziunii și diversității în școală și
comunitate;

- să realizeze materiale pentru un Ghid de bune practici pentru promovarea incluziunii și diversității;

- să utilizeze cunoștințele metodice, pedagogice și expertiza dobândite în folosirea
instrumentelor digitale;

- să realizeze materiale pentru un Portofoliu digital cu materiale și metode pentru predare cu ajutorul noilor tehnologii.

 

Concurs de selecție  a participanților la mobilități

Pentru implementarea acestui proiect, Școala Gimnazială ”George Tutoveanu” organizează un nou concurs de selecție pentru completarea echipei formată din 8 cadre didactice care vor participa la cursurile de formare în străinătate în cadrul mobilităților proiectului conform contractului de finanțare aprobat.

Selecția participanților din a doua sesiune, 4 + 2 rezervă, va completa echipa selectată în prima etapă - anul II, și se va realiza prin aplicarea unei proceduri care respectă principiile transparenței, egalității de șanse/nondiscriminatorii, cuprinzând o serie de criterii generale și specifice.

 

Criterii generale:

  • Motivația argumentată pentru participare;

  • Experiență bogată în activități educaționale (inițiere/participări la activități extracurriculare sau metodice, inițiative de schimbare a mediului școlar, propuneri de CDȘ etc.);

  • Experiență în activitatea didactică, diriginte, metodist, membru în consiliul consultativ al disciplinei, formator județean, național etc.

  • Nevoia de perfecționare în domeniul cursului selectat;

  • Competențe de comunicare în limba engleză, nivel B1; 

  • (https://academy.europa.eu/local/euacademy/pages/course/assessment-overview.php?title=english-placement-test )

  • Angajat al instituției cel puțin 2 ani școlari după finalizarea cursului, pentru implementarea în activitatea profesională a cunoștințelor și abilităților achiziționate;

  • Deținerea cel puțin a gradului didactic definitiv.

  • Pregătirea pentru dialog intercultural (demonstrată prin experiențe concrete descrise în portofoliul depus, inclusiv CV-ul Europass în limba engleză);

  • Abilitate soluționare probleme, adaptare la situații neprevăzute sau context diferite;

  • Concordanță între competențele deținute și tema/cerințele de pregătire ale cursului selectat;



Criterii specifice pentru participanții la cursuri de formare vizând realizarea obiectivului (din Planul Erasmus):

- Dezvoltarea comportamentului sustenabil al comunității școlare (vor trebui să demonstreze: cunoașterea, aderarea și promovarea celor 17 Obiective ale Dezvoltării Sustenabile; „abilitatea de a dezvolta metodologii și strategii care conduc la competențe ecologice, că pot face curricule răspunzând nevoii de sustenabilitate a comunității; abilitatea de a motiva elevii, prin abordări cross-curriculare, să își schimbe comportamentele, preferințele personale, obiceiurile de consum și stilul de viață”.

- Schimbarea percepției asupra elevilor ce provin din medii defavorizate în vederea îmbunătățirii integrării acestora în comunitatea școlară; vor demonstra: flexibilitate, abilități de comunicare și interrelaționare, experiență și responsabilitate în combaterea discriminării pentru a identifica și folosi resursele necesare. Trebuie să fie receptivi la nevoile celorlalți, pregătiți să înțeleagă și să învețe din experiența altora cele mai bune practici de soluționare a celor mai dificile situații, promovând incluziunea și echitatea.

- Creșterea capacității școlii de a folosi instrumentele digitale - trebuie să demonstreze: nevoia îmbunătățirii abilităților de predare digitală (evaluați pe baza Cadrului European al competențelor digitale ale profesorilor), abilități și disponibilitate de planificare și schimbare a metodologiei predării spre educația digitală și folosirea ei într-un mod innovator.

 

 

⭕ MAI MULTE INFORMAȚII GĂSITI PE SITE-UL PROIECTULUI: 

 

 SITE ACREDITARE 2022-2027 

toppngcom-free-icons-visit-website-icon-750x795.png

Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

BURSE 2024 [09.09.24]

 

Dosar documente (download)

Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

PRIMA ZI DE SCOALA, 2024 [06.09.24]

Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

CONTESTATII EN2024 [03.07.24]

 

 Cerere contestații EN2024

Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

SAPTAMANA VERDE [17.04.24]


 

Share: Share On Facebook Share On Twitter Share On Google+

Statistici
Total stiri: 219 | Total categorii: 7 |
Ultima stire: SIMPOZION INTERNATIO... | Cea mai citita: Rezultate Cristian S... [29756]

Ultimele Articole

  Articol Categorie Citiri Comentarii
»PROIECT ETWINNING FRUMUSETEA TARII MELE
by: scgt on 11.07.22
eTwinning 7955 0
»Proiectele clasei a II-a: CULTURE TRAIN &#536;I COLOR WORLD OF MATHEMATICS
by: scgt on 22.06.22
eTwinning 7132 0
»RRR-Redu! Reuse! Recycle!
by: scgt on 21.06.22
eTwinning 9845 0
»WE CODE OUR FUTURE
by: scgt on 05.01.21
eTwinning 6865 0
»Online school - a challenge
by: scgt on 05.01.21
eTwinning 7527 0
©

Flags

Flag Counter
Pagină generată în 0.10 secunde
12,677,767 vizite unice